Skip to main content

Engulfing Trading System


16 desember 2016 Ive har i mange forexforum hørt at to stearinlys-system er en enkel, men lønnsom handelsstrategi. Vi trenger ikke noen indikatorer, men bare lysestake eller bar. Den kan brukes i hvilken som helst tidsramme, men H4 tidsramme eller høyere er bedre på grunn av mange falske breakout på lavere tidsramme. De to stearinlysstrategiene er utformet for å fange reverseringsmomentet umiddelbart. Når kombinert med lysestake mønster, SnR, SnD, vil denne 2 candle breakout-strategien bli kraftigere. Her er reglene for denne metoden i dagslys: Lange handler Today8217s lave er lavere enn forrige dag lav I dag8217s høy er lavere enn i forrige dag høy I dag8217 er nært lavere enn åpent Gå langt posisjon på neste dag lys hvis prisen går over today8217s høy 1 tick. Hvis det ikke er noe breakout, er det ingen handel og venter på et annet signal. Eksit: Bruk et stoppested på forrige dag8217s lave I dag8217s lave er høyere enn forrige dag lav I dag8217s høy er høyere enn forrige dag høy I dag8217 er nær høyere enn den åpne Go kort posisjon på neste handelslinje hvis prisen går under today8217s low - 1 tick. Hvis det ikke er noen breakout, er det ingen handel og venter på et annet signal. Eksit: Bruk et stoppstopp på forrige dag8217s høy For moderat risikostyring, bruk minst 1: 1 målforhold. Ikke lukk handelen på midten. Så vi har bare to muligheter, treff stop tap eller hit ta fortjeneste. Stopp tap shoukd plasseres få pips under dagens candle8217s lave (for Long posisjon) og vice versa. 8. desember 2016 Aroon Plus Forex Strategy er et trend-system. Dette systemet kan oppdage tidlig bevegelse av prisutvikling. Ved bruk av Aaroon - og fisher-indikator som kjører i 4H-diagram, vil standardinnstilling Aroon og fisher-indikator beskrives i detaljert oppsett under. Denne forexstrategien kan kjøre for alle par, men fungerer best på par store som EURUSD, GBPUSD, USDJPY. Oppsett Trenden starter fra 4-timers diagrammet. Påfør AROON 14 på diagrammet og fisker 21 perioder (dette viser trendretningen). Tabellen under er en opptrend. Aroon-indikatoren er 14 perioder, vent på at Aroon gir counter trend (der RØD går over det blå) markere dette området som du kan se i diagrammet under og gå ned til 15M tidsramme. 15M diagrammet ovenfor: Første fisker over er 15M fisher 21 perioder. Den siste fiskeren er MTF fisher 8211 fisher 21 av 1h tidsrammen. For at du skal begynne å kjøpe, trenger du mtf-fiskeren til å delta i kjøpstrenden og vente på kort fisker for å gi deg RØD. Kjøp for førti til femti pips eller mer, ditt stoppfall skal være godt planlagt. 23. november 2016 Det er mange fibonaccyindikatorer på internett, men de fleste av dem bestemmer bare fibonaccylevel som støtte og motstand. Og det er fortsatt svært uklart for mange handelsmenn hva Fibonacci retracement, r1, r2 og andre nivåer er, og hvordan å handle med dette nivået, er indikatoren Auto Fibo Phenomena (AFP) svært forskjellig. Det gir ikke bare informasjon om prisnivå, men det vil også gi forex-signal for inngang til markedet. Auto Fibo vil skrive ut KJØP eller SELL piler automatisk som signal og tillate deg å handle basert på Fibonacci-nivåer uten å lære komplisert fibosnivå. AFP er kombinasjon av flere avanserte indikatorer 8211 ALLE i ett: Fibonacci nivåer laser nøyaktig trend indikatorhandler kommentator. Indikatorens treffrate er omtrent 75-85 i de fleste valutaer, men fungerer best i store par som GBPUSD og EURUSD. Egenskaper for Auto Fibo Fenomenon-indikator Platform: Metatrader4 Valutapar: Enhver - Anbefalt GBPUSD og EURUSD-handelstid: Eventuelt anbefalt Europeisk økt Timeplan: Enhver, anbefalt H1 eller H4 Regler for åpning av stillinger på indikatoren Auto Fibo-fenomen Når du ser en grønn pil peker opp. Stopp tap og ta fortjeneste nivåer angitt av indikatoren Auto Fibo Phenomenon. Når du ser den røde nedpilen. Stopp tap og ta fortjeneste nivåer angitt av indikatoren Auto Fibo Phenomenon. Auto Fibo Phenomena-indikatoren gir et gjennomsnitt på 1-2 signal på ett par per dag. Ved å sette indikator på få valutapar kan du lage flere dusin signaler om dagen. 19 april 2016 Lønnsom SR Forex System er veldig enkelt forex system, men det har vist seg å være svært lønnsomt. Dette systemet er bygget på en kraftig indikator som viser viktige S R-soner. Den viser kun motstanden og støtten på høykvalitets prissonene bare. Så indikatoren tegner ikke mye av sonene, men det trekker bare de viktigste. Men den største fordelen er at den også viser oss kvaliteten på motstands - og støttesonen. Eller heller, hvor mange ganger testet markedet en gitt sone (S R). Her, logisk, jo flere ganger markedet testet sonen, vil sonen bli sterkere og mer gyldig. Innstillinger for indikatoren Indikatoren har flere innstillinger, men Faktor og sonestreend er viktigst for oss: Faktor hvor sterke SR-soner skal indikatoren vise (standard 0.5) Zone-extend om indikatoren skal koble nær SR-soner sammen (standard falsk) Hvordan å handle med SR Indikator Hele handelssystemet kan handles på ethvert marked og enhver tidsramme (som er en stor fordel). Jo lavere tidsramme du velger, desto mer mottar du signaler (flere handler), men logisk blir handelen kortere (raskere åpnet og lukket). Det er opp til hver handelsmann å velge handelsstil som passer til ham. Handelssystemet er veldig enkelt og består i å søke etter sterke S R-nivåer (de som er testet av markedet minst én gang, men ideelt sett 2 til 3 ganger). Når prisen treffer den sterke S R-sonen (tidligere testet av markedet), åpner jeg en handelsposisjon mot markedsretningen (jeg bruker grenseordrer). Deretter holder jeg handelen til prisen når motsatt S R-sone. Kjøp handel: Prisen når den sterke støtten (må testes minst en gang). Åpne kjøpshandelen. Sett TP under nærmeste motstand. SL er den samme mengden pips fra inngangsprisen som TP. Selg handel: Prisen når den sterke motstanden (må testes minst en gang). I det øyeblikket åpner du handelen. Sett TP over nærmeste støtte. SL er den samme mengden pips fra inngangsprisen som TP. Jan 22, 2016 Støtte og motstand forex indikator er veldig nyttig for å lage SR sone linjer. Med denne indikatoren vil det automatisk opprette soner av S R med stort potensial i Metatrader-diagrammer. Denne indikatoren er egnet for handel reversering. Denne indikatoren vil også fortelle deg hvor linjen S R har blitt testet og hvor linjene er nylig dannet. Poenget er jo flere ganger markedet testet sonen, sonen vil bli sterkere og mer gyldig. Og det betyr at det er en god mulighet til å generere fortjeneste i omvendt handel. Slik bruker du denne forexindikatoren, vennligst besøk Profitable SR Forex System (Vennligst deaktiver Adblock-plugin i nettleseren din) 10. januar 2016 Renko Ashi Trading System ble først oppført i Forex-TSD forum av en handelsmann som heter Mr Nim. Han sa at han har hatt stor suksess siden han oppdaget renko forex-systemet og begynte å bruke det. Men vi må vite at, akkurat som alle andre systemer eller strategier, er det ingen holly grailsystem i forex trading, så det er ikke et 100 vinnende system, det vil bli tapere her og der og dessuten. Så god pengestyring vil være svært nødvendig i denne strategien. Det anbefales at du bruker renko ashi 2-systemet på følgende par EURUSD, GBPUSD, AUDUSD, NZDUSD, USDCAD, USDCHF, USDJPY, EURJPY, GBPJPY, AUDJPY, CHFJPY, CADJPY, GBPCHF, EURGBP eller et hvilket som helst forex-par som har en spredning av mindre enn 10 pips. Dette handelssystemet bruker ikke-tidsrammeanalyse, kalt Renko-diagrammet. I Renko-diagrammet er tiden ikke bekymret, eller tiden er ikke det som fører til at man separerer en barcandle til en annen, vektlegger prisen og bevegelsene i pips. For eksempel vil et 10 pip renko diagram vise lys som er 10 pips store og det som skiller ett lys fra en annen er 10 pips bevegelse. Ved å bruke et renko-diagram blir støyen fra tidsrammebasert diagram fjernet, og det viser deg diagrammet basert på bevegelsen av markedet i pips. Tidsramme er en enkel måte å miste penger på i Forex fordi hvis du bruker en GMT megler, ser lysene annerledes ut, hvis du bruker en GMT2 megler lys ser annerledes ut, og hvis du bruker en GMT3 megler ser det annerledes ut. Så i utgangspunktet er it8217s den beste måten å miste penger fordi indikatoravlesning ser annerledes ut enn megler til megler, og lys ser annerledes ut enn megler til megler. Som forexhandlere trenger vi bare å være opptatt av en ting som er PRISEN, fordi det er hva vi har å gjøre med, Pris er det som gjør at folk ønsker å kjøpe eller vil selge. Prisendring er det som er den avgjørende faktoren mellom lønn og tap. Når prisen på en valuta er lav, kommer den inn i supplydemand, når prisen på en valuta er høy, kommer det til å selge fra kjøpere til en fortjeneste. Så vi trenger bare å være opptatt av Pris og med Pips i Forex. Her er Renko Ashi Trading System 2 Regler: Kjøpsregler 1. Pass på at lysene er grønne i fargen 2. Pass på at MAinapplied-prisen er blå 3. Pass på at lysene er ødelagt av kanal 2 Moving Averages 4. Kontroller at MACD er vendt opp og signalet er grønt 5. Skriv inn et kjøp og sett stoppelyset på den andre siden av 2 glidende gjennomsnittskanalen. Selg Regler 1. Pass på at lysene er rødt i fargen 2. Pass på at MAinapplied-prisen er rød 3. Pass på at lysene er ødelagt av kanal 2 Moving Averages 4. Kontroller at MACD er vendt ned og Signal er rød 5 Skriv inn en Selg og legg stoppelyset på den andre siden av 2 glidende gjennomsnittskanalen. Last ned indikator og fullfør regel Renko Ashi 2 Trading System DownloadPopular Tekniske indikatorer: Bollinger Bands Flytende gjennomsnittlig konvergensdivergens (MACD) Hvis du også er interessert i handelsalternativer, oppfordrer vi deg til å se på enklere alternativer. For mye av deres traning materiale har vist seg å være noen av de beste investeringene. Og hvis du ikke er overbevist, anbefaler vi deg å lese denne enklere opsjonsanmeldelsen og lage ditt eget sinn. Verdensrenten Coghlan Signals Service Coghlan Capital gir handel, investorer og pengeforvaltere med ekspertanalyse av gull, sølv, valutaer og amerikanske indekser. Du er virkelig lønnsom i handel. Lær en effektiv Forex-strategi som kan forbedre dine Forex-inntekter. Skyrocket ditt samlede suksessforhold, og gi deg en kant i Forex Market. Vel endelig er det her, den endelige utgivelsen av kjernevirksomhetsstrategien min, som er den samme strategien som jeg også har brukt i profesjonell coaching. Du ba om det og så her er det .. La meg først introdusere meg selv, jeg heter Timon Weller, og jeg har handlet nå i mange år. Som mange andre hadde jeg mine oppturer og nedturer i denne virksomheten, men i motsetning til mange andre ga jeg aldri opp. Nå, etter mange års trening, handel og suksess i Forex Market og også undervisning, har jeg endelig bestemt meg for å frigjøre mitt profesjonelle treningsprogram i en videoserie. Vær oppmerksom på at dette er den samme strategien som normalt ville koste skuffer i personlig coaching. Det er her Engulfing Trader Video Series kommer inn, en kjerneopplæringsvideo serie går over det jeg lærer på en enkel måte å forstå mote, går over en hemmelig metode og vanskelig å identifisere mønster som blir en gjennomsnittlig næringsdrivende innenfor noen få store endringer i en mye mer lønnsomt og profesjonelt næringsdrivende. Identifisering av stor struktur Identifisering av signalet Ta handel og pengeforvaltning Forstå den splittrende lysvideoen Avansert innføring av Advanced Entering Part 2 Slik handler du på det daglige og ukentlige diagrammet Hvordan handle på 4 timers diagram Hvordan Handel på 1 time-diagrammet Slik handler du på 15 minutters diagram 8230 Sannheten er at dette ikke bare er en strategi, det er også en komplett treningsserie. Uansett hvem du er, hva slags handelsmann, vil du fortsatt ha nytte av. Serien dekker over 3 timer med kjerneopplæring og forståelse av hva som gjør dette enkle, men effektive Pris Action Strategi arbeid. Historie bak Engulfing Trader Strategien Vel, du vil sikkert vite hvordan denne lønnsomme strategien kom rundt. Vel, det er en interessant historie, i begynnelsen var det ett poeng, og jeg er sikker på at du kan forholde deg hvor jeg hadde gått fra en grei handelsmann til en handelsmann som antok det ved å ha alle slags indikatorer på diagrammet som det ville hjelpe. Vel, jeg var galt der. Det var ikke før en dag at tingene forandret seg. Jeg mener, jeg hadde prøvd så mange strategier der ute, jeg mener at du heter det og jeg har sikkert handlet it8230 Og ingen jobbet, til noe forandret seg i meg. Jeg mener det var også jeg som måtte endre, ikke bare strategien. Tidligere hadde jeg prøvd roboter, alle slags indikatorer, stokastiske, macd, bollinger, du heter det. Jeg drepte bokstavelig talt mine diagrammer med forvirrende formler som bare ikke var fornuftige, ikke bare at jeg var sliten og lei av det . Høres dette godt ut Det var da det skjedde, en dag var jeg så lei av handel at jeg bare bestemte meg for ikke å handle. Det var knasketid. Jeg gjorde meg selv et annet løfte ja, og jeg var så fast bestemt, men løftet var ikke å gi opp. I stedet gjorde det jeg gjorde, skure diagrammene og bare satte, begynte å se på rene prisdiagrammer. Jeg tilbrakte bokstavelig talt uker med oversikt over dagene i dag ut (nesten meditere det virket), selv min kone sa. 8220Hva er det du gjør. 8221 Men. jeg ville svare. 8220 Ingen bekymringer.8221 Jeg var så fast bestemt på å få mening av det hele .. Da slo det meg en dag som nesten sol skinner gjennom regnfulle skyer, hadde jeg lagt merke til et mønster som reemerged over diagrammer gang på gang. Og her er saken, jeg visste at det var der, men kunne ikke se det. I flere uker tilbrakte jeg testet det, dette enkle mønsteret på bestemte steder på kartet, faktisk tilbrakte jeg 2 måneder lange timer og analyserte. Og så skjedde det til slutt, det som engang var usynlig, kunne ses tydelig for meg, og alt jeg trengte å vite nå er det lønnsomt. Vel, la8217s bare si resultatene hvis man fulgte prosessen i strategien var svimlende. Og det er det som fødte konseptet The Engulfing Trader, en enkel å følge strategi, en gang i detalj, hvordan man handler som bokstavelig talt kan forandre liv. En spillveksler .. 8230 Så dette er den samme strategien som jeg bruker i coaching og undervisning av studentene mine. Ikke bare har det blitt testet i testmiljøet i stor utstrekning, det har også blitt omfattende testet live over 2 år pluss det er ikke basert på indikatorer som mente det kunne stå tidstesten .. 8230 Ikke bare det, men det har også forandret seg livet til mange mennesker som jeg har lært og handler med, lever, der jeg har mottatt en rekke positive tilbakemeldinger med jevne mellomrom. Totalt er Engulfing Trader en komplett treningspakke i motsetning til alle andre. År med testing og år med virkelige resultater. Hva andre mennesker sier 8220As en lærer og trener i Forex-fellesskapet, er jeg Timon Weller æret for å bli verdsatt i Forex-fellesskapet og å gi tilbake ved å gi min kjerneopplæring og strategi i en video - og bokserie som du må eie og se på egen fritid. Det er også min glede å tilby til en rimelig pris for alle. Jeg legger mye lidenskap i min undervisning og mine resultater i studentene mine snakker for seg selv. Sjekk ut noen nedenfor. 8221 Engulfing Trader er enkel og effektiv. Jeg har tilbrakt tusenvis av dollar på en rekke treningsbaner og software8217s, men etter at jeg hadde lyttet til Timon i mer enn 20 minutter, hadde jeg allerede lært mer fra Forex Market i den tiden. Seriøst er Timon en visjonær i Forex-fellesskapet, lært mer fra Timon om dager enn jeg har lært av noen andre. Han er leder innen pris handling metodikk og psykologi. Utrolig, det er alt jeg kan si, jeg har handlet nå i over en uke og opp over 300 pips uten noen drawdown, du har alvorlig forandret livet mitt. Takk. Hvis du vil lese nyere tilbakemelding fra de som har fullført The Engulfing Trader-opplæringsvideoserien, bør du lese disse siste daglige oppdaterte kommentarene. Det er bokstavelig talt hundrevis jeg har mottatt fra min coaching til dags dato og fra dette produktet. Og noen har selv lovet å lage en video også så hold deg innstilt når jeg mottar dem, vil jeg legge dem til en video for dere alle. Og også, takk alle for den gode tilbakemeldingen, jeg er så glad for å hjelpe. Hvordan fungerer det Kjernestrategien kan brytes opp i tre hoveddeler av prosessen, man ser etter det rette stedet for handel som er vist i del 1 av serien. Den andre delen er å identifisere riktig signal og pris handling som vi alle vet ikke alle pris handlinger er like eller like lønnsomme som en annen og tredje i del tre av serien går vi over i detalj pengehåndtering og avslører en måte å få mest mulig ut av av markedet i flere forhold. Også i den tredje delen går vi over hvordan vi også skal gjøre noe. Ikke bare det, det er også bonusvideoer i treningsserien, som for eksempel forståelse av svømmende stearinlys og avanserte innspillingsalternativer del 1 og 2. Hva får du i trening og hvor mye koster det i pakken inneholder 12 videoer som går i detalj hvordan man handler strategien. Dette er en massiv over 3 timer kjernekondensert trening. Også i pakken er The Engulfing Trader Book (I Digital High Quality PDF-format) som du kan bruke som referanse med strategien, bare boken alene er overordentlig høy verdi. Også, for å gjøre det bedre, er det inkludert utskriftsark for et A-kvalitetssignal, både Kjøp og Selg, og et Bonus Regelsettark. Alt tilgjengelig for utskrift og på veggen som referanse og en veiledning. Samlet utrolige mengder verdi og informasjon, og jeg sa ikke bare en strategi, en komplett treningsserie også i pris handling. Når det gjelder pris, det er de gode nyhetene for deg som en interessert kunde, mens jeg kunne lade en arm og et ben for denne strategien, men i stedet bestemte jeg meg for å gjøre det rimelig fordi alle er den beste veien. 8230 Så til en rimelig 49,95 dollar for den digitale versjonen, kan alle være lykkelige. 8230 Tenk på det, Mindre enn 50. Som jeg sa, kan prisen enkelt være 500 dollar eller mer (uvurderlig egentlig), men det er ikke meningen, jeg ville at alle skulle kunne nyte det og på en måte var min måte å gi tilbake til Forex-fellesskapet også. Som alternativ når du kjøper du har to valg, kjøp den umiddelbare digitale nedlastingsversjonen (raskt og enkelt) eller kjøp en hard copy på DVD (med alt inne i DVDen). Harddisk DVD-versjon ved bruk av videokvalitet av høy kvalitet 1080P. Digital er 49,95 og DVD er 79,95. Valget er ditt. 8230 All the Best and Happy Trading. Ofte stilte spørsmål er den engulfing Trader en lønnsom strategi Absolutt ville jeg ikke slippe ut eller handle som kjernestrategi hvis ikke .. Er det lett å følge for nybegynnere Er det bra for erfarne forhandlere Ja, selv om du er erfaren vil du lære noe Jeg er sikker på at det vil hjelpe noen å være mer lønnsomme. Er strategien basert på prishandling Absolutt og Ja, prishandling er en nøkkelkomponent, så vel som Engulfing Candle. Er dette den samme kjernestrategien du har brukt i coaching når du gjør coaching Ja det er, dette er den samme prosessen jeg har lært andre faglig i coaching. Tilbyr du en pengene tilbake garanti Absolutt En 30 dagers pengene tilbake garanti er tilgjengelig, men jeg er sikker på at du ikke trenger å bruke det. Serien er omfattende, og jeg vil bli veldig overrasket hvis ingen verdi ble funnet. Hvis du kjøper DVD-versjonen, dekker ikke garantien leveringskostnadene. Er Paypal tilgjengelig som betalingsalternativ Ja, Paypal er hovedformen for betaling for treningsserien. Produktansvarsforsikring 8211 Handel generelt er risikabelt for mange investorer, og på grunn av dette er det ikke egnet for alle investorer. Også på grunn av denne grunn kan resultatene dine variere, og bare fordi du har en vellykket eller høy sannsynlighetsstrategi, kan ikke garantere din suksess i handel. Alt det gjør er å gi en handelsmetode som ved riktig anvendelse kan skape stor belønning. På grunn av alle disse grunnene kan jeg selv eller The Engulfing Trader-produktet ikke garantere selv med omfattende trening at du vil lykkes i denne virksomheten. Også Timon Weller eller The Engulfing Trader er ikke ansvarlig for eventuelle tap du måtte oppstå i løpet av handelen din, og råd fra Timon bør kun ses som handelsrådgivning.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Finans Privat Begrenset

Om Forex Finance Private Limited Forex Finance Private Limited var registrert hos Registrar of Companies Kolkata den 9. februar 1983 og er kategorisert som Company Limited av Aksjer og et indisk ikke-statslig selskap. Forex Finance Private Limiteds Corporate Identification Number (CIN) er U15491WB1983PTC035826 og Registreringsnummer er 035826. Forex Finance Private Limited registrert adresse på fil er 15 India Exchange Place 1. etasje Kolkata Vest-Bengal India 700001, Kolkata - 700001, Vest-Bengal, India. Forex Finance Private Limited har for øyeblikket 4 aktive direktørpartnere: Radhe Shyam Saraf. Ratna Saraf. Varun Saraf. Pallab Kumar Chatterjee. og det er ingen andre aktive direktørpartnere i selskapet unntatt disse fire tjenestemennene. Forex Finance Private Limited er involvert i Manufacturing - Food Stuffs Activity, og i dag er selskapet i Active Status. VC FUNDING DEALS: Full tilgang til 93.741 Funding Deals, inkludert nedbrudd, vilkår og analyse. (Se Sample VC Funding Deal. Se

Forskjellen Mellom Restricted Lager Og Alternativer Stipend

Hva er forskjellen begrenset lager og begrenset lager enheter (RSUer) er forskjellige ting. kvoter som er brukt i en rekke forskjellige styringsinstrumenter, utgjør vanligvis en måling av kontraktsrettigheter til en aksjeselskap. Målet er ofte 1: 1, noe som betyr at hver enhet byttes ut for en andel av aksjen på kvoteringskvoten til enhetene. I tilfelle av RSUer er mengden enheter som er opptjent av arbeidstakeren vesker likt de vanlige bestemmelsene i begrenset lager. Ansatte tjener enheter under avtalens opptjeningsforhold, og har kontraktsrett til å bytte enhetene for aksjer eller kontanter eller en kombinasjon av de to, avhengig av vilkårene i avtalen. Begrenset aksje er derimot et tilskudd av aksjer som har visse opptjeningsforhold, vanligvis knyttet til tidspassering og fortsatt ansettelse. Innehaveren har lovlig tittel på aksjen, som er underlagt selskapets kontraktsrett til tilbakekjøp dersom opptjeningsforholdene ikke er oppfylt (dvs. arbeidsgiver er opphørt eller forlater sel

Advanced Trading Strategier Og Teknikker

Alternativ Volatilitet Amp Prissetting: Avanserte Trading Strategies and Techniques En av de mest leste bøkene blant aktive opsjonshandlere rundt om i verden, er Option Volatility amp Pricing helt oppdatert for å gjenspeile de nyeste utviklingene og trender i alternativprodukter og handelsstrategier. Den dekkerMore En av de mest leste bøkene blant aktive opsjonshandlere rundt om i verden, er Option Volatility amp Pricing helt oppdatert for å gjenspeile de nyeste utviklingene og trender i alternativprodukter og handelsstrategier. Den dekker prismodeller, volatilitetshensyn, grunnleggende og avanserte handelsstrategier og risikostyringsteknikker. Skrevet på klare, enkle å forstå måte, peker boken på viktige begreper som er avgjørende for vellykket handel. Skuespilleren Sheldon Natenberg bygger på sin erfaring som profesjonell næringsdrivende både teori og virkelighet av opsjonshandel. Han presenterer grunnlaget for opsjonsteori, og viser hvordan denne teorien kan brukes til å identifiser