Skip to main content

Definisjon Of Trening Strategi


Slik utvikler du en treningsstrategi For ofte blir trening og suksess i en organisasjon målt av antall treningsøkter gitt og antall personer i setene. Dette representerer ikke tilstrekkelig verdien av trening i en organisasjon. Opplæringen må fokusere på å forbedre dagens ytelse i en organisasjon, samt sørge for at ferdighetssett eksisterer blant ansatte for fremtidige kompetanser som kreves av organisasjonen. Nedenfor er en grafisk fremstilling av alle innholdsområdene som er behandlet i denne artikkelen for å svare på spørsmålet om hvordan man skal bygge opp et organisasjonsopplærings - og utviklingsprosjekt. Hva er en treningsstrategi En treningsstrategi er en for trening og utvikling i en organisasjon som krever gjennomføring for å oppnå suksess. Det er en tegning som trenger å støtte optimalisering av menneskelig ressurskapital i organisasjonen. Det er viktig at treningsstrategien er tilpasset organisasjonsstrategien og gjør det mulig å realisere visjonen. Hvorfor ha en treningsstrategi Mange poeng kan fremmes til fordel for hvorfor du trenger en treningsplan. Den mest overbevisende skjønner imidlertid i resultatene av en nylig studie av 3000 firmaer gjort av forskere ved University of Pennsylvania. De fant at 10 av inntektene - brukt på kapitalforbedringer, øker produktiviteten med 3,9 brukt på utvikling av menneskelig kapital, økt produktivitet med 8,5 Hva er komponentene Hvordan lager de? En strategi designet, men ikke implementert, er verdiløs For å bringe om de beste resultatene for treningsstrategien, må treningsproduktene eller tjenestene markedsføres og fremmes ved å manipulere følgende: Hold opplæringskant og fremtidig fokusert. Pass på at det er praktisk overføring av læring. Hva er strategi Lær om de tre nivåene av strategi, i denne videoen. Du har sikkert hørt begrepet forretningsstrategi som brukes på arbeidsplassen. Men hva er strategi, nøyaktig Og er du klar over at du trenger ulike typer strategier på ulike nivåer i din organisasjon I denne artikkelen ble det sett på noen vanlige definisjoner av strategi. Godt fokus på tre strategiske nivåer ndash bedriftens strategi, forretningsenhetsstrategi og teamstrategi ndash, og vel se på noen av kjerneverktøyene og modellene knyttet til hvert område. Definere Strategistrategi har blitt studert i mange år av bedriftsledere og forretningsteoretikere. Likevel er det ikke noe definitivt svar på hvilken strategi egentlig er. En grunn til dette er at folk tenker på strategi på ulike måter. For eksempel tror noen mennesker at du må analysere nåtiden nøye, forutse endringer i markedet eller industrien, og planlegg hvordan du skal lykkes i fremtiden. I mellomtiden tror andre at fremtiden er for vanskelig å forutsi, og de foretrekker å utvikle sine strategier organisk. Gerry Johnson og Kevan Scholes, forfattere av Exploring Corporate Strategy, sier at strategien bestemmer retningen og omfanget av en organisasjon på lang sikt, og de sier at den bør bestemme hvordan ressurser skal konfigureres for å møte behovene til markeder og interessenter. Michael Porter, strategisk ekspert og professor ved Harvard Business School, legger vekt på behovet for strategi for å definere og formidle en organisasjons unike posisjon, og sier at den skal bestemme hvordan organisatoriske ressurser, ferdigheter og kompetanser skal kombineres for å skape konkurransefortrinn. Mens det alltid vil være noe utviklet element av strategi, tror vi at planlegging for suksess i markedet er viktig, og for å utnytte mulighetene åpne for dem, må organisasjoner forutse og forberede seg på fremtiden på alle nivåer. For eksempel har mange vellykkede og produktive organisasjoner en bedriftsstrategi for å lede det store bildet. Hver forretningsenhet i organisasjonen har da en forretningsstrategi, som dens ledere bruker til å bestemme hvordan de skal konkurrere i sine individuelle markeder. I sin tur bør hvert lag ha sin egen strategi for å sikre at daglige aktiviteter bidrar til å flytte organisasjonen i riktig retning. På hvert nivå kan imidlertid en enkel definisjon av strategi være: Bestemme hvordan vi skal vinne i tiden fremover. Vel, se nå dypere på hvert nivå av strategi ndash corporate, forretningsenhet og team. Bedriftsstrategi I næringslivet refererer selskapsstrategi til den overordnede strategien til en organisasjon som består av flere forretningsenheter, som opererer i flere markeder. Det bestemmer hvordan virksomheten som helhet støtter og øker verdien av forretningsenhetene i den, og den svarer på spørsmålet Hvordan strukturerer vi den generelle virksomheten, slik at alle dens deler skaper mer verdi sammen enn de ville individuelt. Korporasjoner kan gjøre dette ved å bygge sterke interne kompetanser ved å dele teknologier og ressurser mellom forretningsenhetene ved å øke kapitalen kostnadseffektivt ved å utvikle og opprettholde et sterkt bedriftsmerke, og så videre. Så på dette strateginivå var det opptatt av å tenke på hvordan forretningsenhetene i konsernet skal passe sammen, og forstå hvordan ressursene skal distribueres for å skape størst mulig verdi. Verktøy som Porters Generic Strategies. Boston Matrix. ADL-matrisen og VRIO-analysen vil hjelpe til med denne type analyse og planlegging på høyt nivå. Organisasjonsdesign er en annen viktig strategisk faktor som må vurderes på dette nivået. Hvordan du strukturerer virksomheten din, dine folk og andre ressurser ndash, alle disse, påvirker konkurransefortrinn og kan støtte dine strategiske mål. Finne denne artikkelen Nyttig Du kan lære ytterligere 134 strategiske ferdigheter, slik som dette, ved å bli med i Mind Tools Club. Strategi for forretningsenhet Strategi på forretningsenhetsnivå er opptatt av å konkurrere med suksess på enkelte markeder, og det løser spørsmålet Hvordan vinner vi i dette markedet Denne strategien må imidlertid knyttes til målene som er identifisert i strategien for bedriftsnivå. Konkurransedyktig analyse, inkludert innsamling av konkurransedyktig intelligens. er et godt utgangspunkt for å utvikle en forretningsenhetsstrategi. Som en del av dette er det viktig å tenke på kjernekompetanse. og hvordan du kan bruke disse for å møte kundens behov på best mulig måte. Derfra kan du bruke USP Analysis for å forstå hvordan du styrker konkurranseposisjonen. Du vil også utforske mulighetene for å skape og utnytte nye muligheter. Porters Five Forces er et must-ha verktøy for denne prosessen, mens en SWOT-analyse vil hjelpe deg å forstå og løse mulighetene og truslene i markedet. For mindre bedrifter kan bedriftens og forretningsenhetens strategi overlappe eller være det samme. Men hvis en organisasjon konkurrerer på forskjellige markeder, må hver forretningsenhet tenke på sin egen strategiske retning. Det er imidlertid viktig at hver forretningsenhetsstrategi er i tråd med selskapets overordnede strategi, spesielt hvor selskapets merkevare er viktig. Din forretningsenhetsstrategi vil trolig være det mest synlige nivået av strategi innen hvert forretningsområde. Personer som arbeider innenfor hver enhet bør kunne trekke direkte koblinger mellom denne strategien og arbeidet de gjør. Når folk forstår hvordan de kan hjelpe sin forretningsenhet å vinne, har du grunnlaget for en svært produktiv og motivert arbeidsstyrke. Som sådan er det viktig å ha en klar definisjon av forretningsenhetens oppdrag, visjon og verdier. Teamstrategi For å utføre bedriftens og forretningsenhetens strategier vellykket, trenger du lag i hele organisasjonen for å jobbe sammen. Hvert av disse lagene har et annet bidrag til å gjøre, noe som betyr at hvert lag må ha en egen lagstrategi, men enkel. Denne strategien må føre direkte til oppnåelse av forretningsenhet og bedriftsstrategier, noe som betyr at alle nivåer av strategi støtter og forbedrer hverandre for å sikre at organisasjonen er vellykket. Det er her hvor det er nyttig å definere lagets formål og grenser ved hjelp av for eksempel et team charter og å administrere det ved hjelp av teknikker som Målstyring og bruk av nøkkelindikatorer. Du må jobbe effektivt for å oppnå de strategiske målene som er satt til høyere nivåer i organisasjonen, så et viktig element i teamstrategien er å implementere beste praksis for å hjelpe teamet ditt til å nå sine mål. Aktiviteter som optimaliserer leverandørstyring. kvalitet. og operativ fortreffelighet er også viktige faktorer for å skape og gjennomføre en effektiv lagstrategi. Key Points Strategi kan være vanskelig å definere, men en god definisjon er: Bestemme hvordan vi vil vinne i tiden fremover. I virksomheten er det ulike nivåer av strategi. Hver av disse har et annet fokus, og trenger ulike verktøy og ferdigheter. Bedriftsstrategi fokuserer på organisasjonen som helhet, mens forretningsenhetsstrategi fokuserer på en enkelt forretningsenhet eller et marked. Endelig identifiserer lagstrategi hvordan et team vil hjelpe organisasjonen til å oppfylle sine overordnede mål og mål. Vår Utviklingsstrategi-artikkel presenterer en trinnvis tilnærming til strategiutvikling, som du kan søke om å utvikle en bedrifts-, forretnings - eller lagstrategi. Du kan også finne ut mer om strategiutvikling ved å ta vår Essential Strategy Bite-Sized Trainingtrade-økt. Denne siden lærer deg de ferdighetene du trenger for en lykkelig og vellykket karriere, og dette er bare ett av mange verktøy og ressurser som du finner her på Mind Tools. Abonner på vårt gratis nyhetsbrev. eller bli med i Mind Tools Club og virkelig overlad din karriere. Utvikle en opplærings - og vurderingsstrategi Når du forstår bedriftskravene til bærekraft, kan du utvikle et program som gir en løsning på forretningsbehovet. En opplærings - og evalueringsstrategi hjelper deg med å planlegge og dokumentere viktige aspekter av programmet, for eksempel innholdet i programmet, hvordan opplæringen og vurderingen er organisert og hvem som skal være involvert. RTOs opplærings - og vurderingsstrategier og praksis, inkludert omfanget av opplæring de gir, er i samsvar med kravene i treningspakker og VET-akkreditert kurs og gjør det mulig for hver elev å oppfylle kravene til hver kompetanse eller modul der de er registrert. 8220Training og vurdering strategier og praksis er tilnærmingen til og metode vedtatt av en RTO med hensyn til opplæring og vurdering utformet for å gjøre det mulig for elevene å oppfylle kravene til treningspakken eller akkreditert kurs.8221 Dette handler ikke bare om å ha et dokument som heter en opplærings - og evalueringsstrategi. Du må sørge for at trenings - og vurderingsstrategiene er tydelig integrert i praksis. Spesielt standardene angir integrasjon med ditt: Bransjengasjement Vurderingssystem Vurderingsøvelse Kapasitet, kapasitet amp ressurser. Strukturering av strategien Mens noen publiserer maler for opplærings - og evalueringsstrategier, er det ingen måte å designe eller strukturere. Det overordnede målet er imidlertid å sikre at: Det er en strukturert tilnærming til å planlegge og levere opplæring og vurdering Opplæring og vurdering oppfyller alle krav til de relevante kompetansene. Mengden trening og hvordan det skal planlegges er definert Opplæring og vurdering er relevant for næringen og arbeidsplassen og adresserer relevante forretningsbehov Det er systemer og dokumentasjon slik at alle som trenger å vite, er klare på hvordan programmet skal løpe, hvem er involvert. Tilstrekkelig av de riktige materialene og ressursene vil være tilgjengelige hvor og når nødvendig Konsistent høy kvalitet levering og vurdering vil bli gitt til kunden. Ikke alle strategier kommer til å være det samme. Opplærings - og vurderingsstrategien vil variere avhengig av om programmet passer til en full kvalifikasjon eller en kompetansekluster (gruppe av kompetansenheter). Klientgrupper vil ha forskjellige læringsbehov. De operasjonelle kravene til industrielle kunder og endringer i lovgivning eller regulering i bransjen vil også påvirke din strategi. Strategien vil også variere avhengig av hvordan du vil bruke den. Du vil kanskje bruke opplærings - og evalueringsstrategien som et prosjektplanleggingsverktøy for et engangs program for en bedriftsklient. I dette tilfellet kan strategien legge til detaljer om prosjektmiljøer og tidslinjer og delprosjekter som ressursutvikling. Eller du kan bruke strategien som et kommunikasjons - eller prosessverktøy. I så fall kan du inkludere detaljer om prosesser, personell og prosedyrer for et program som kjøres regelmessig for heltidsstudenter, utenfor jobben. Det kan være nyttig å tenke på det som et dokument for å forklare programmet til en ny trener. ASQA-veiledning Vær imidlertid oppmerksom på at dette kun er ment som veiledning. ASQA8217s introduksjon til guide-statene: 8220Denne guiden er ikke en del av standarden og har ingen juridisk autoritet. Veiledningen foreskriver ikke hvordan en RTO skal forvaltes eller hvilke bevis som skal beholdes for å demonstrere compliance8230 Guiden bør ikke betraktes som noen form for sjekkliste eller for å inneholde noen prescriptive information.8221 ASQA8217s guide lister opp følgende ting som skal dekkes i treningen og vurderingsstrategi, som minimum: Opplæringsprodukt (kode og tittel) Kjernekomponenter og fakultetskomponenter (fullkvalifikasjoner) og forutsetninger Leveringsform Opptakskrav Varighet og planlegging og omfang av opplæring Vurderingsressurser, metoder og timing Læringsressurser Menneskelige ressurser Fysiske ressurser Strategier for frittstående enkelt enheter eller ferdighetssett Strategier for vurdering av bare baner. ASQA anbefaler at strategien ikke behøver å være et frittstående dokument. Så du kan koble til andre dokumenter som kartlegging dokumenter, kompetanse matrise matrise og rekord av bransjens consultationengagement. Ferdigheter og kvalifikasjoner Det finnes en rekke muligheter for å utvikle bærekraft ferdigheter. Det er nasjonalt anerkjente kvalifikasjoner og ferdighetssett for mer bærekraftig drift. Du kan også importere kompetansenheter til andre kvalifikasjoner. The Sustainable Operations kvalifikasjoner gir enterprise-fokuserte ferdigheter på Certificate IV, Diploma og Graduate Certificate nivåer. Disse ferdighetene gjør det mulig for en bedrift å forbedre bærekraften til egen virksomhet og verdiskjeden. Miljøteknologikvalifikasjonene gir kompetanse til å overvåke og minimere miljøpåvirkning. Sertifikat IV, Diploma og Graduate Certificate kvalifikasjoner gir ferdigheter i miljøvitenskap og teknologi som brukes i et foretak eller i en regulerende myndighet. MSS-implementeringsinformasjonen hjelper registrerte opplæringsorganisasjoner (RTOs) som ønsker å forstå MSS-bærekraftsopplæringspakken og hvordan den kan brukes til å møte industriens behov for bærekraftig ferdigheter. Trening: Betydning, definisjon og typer opplæring Artikkel deles av opplæring: Betydning, Definisjon og typer treningstrening er et grunnleggende konsept i utvikling av menneskelige ressurser. Det er opptatt av å utvikle en bestemt ferdighet til en ønsket standard ved instruksjon og praksis. Trening er et svært nyttig verktøy som kan bringe en ansatt til en posisjon der de kan gjøre jobben sin riktig, effektivt og samvittighetsfullt. Opplæring er en handling som øker kunnskapen og ferdighetene til en ansatt for å gjøre en bestemt jobb. Definisjon av trening: Dale S. Beach definerer trening som 8216 den organiserte prosedyren som folk lærer kunnskap og eller ferdigheter for en bestemt hensikt8217. Opplæring refererer til undervisnings - og læringsaktivitetene som videreføres for det primære formålet med å hjelpe medlemmer av en organisasjon til å anskaffe og anvende kunnskap, ferdigheter, evner og holdninger som trengs av en bestemt jobb og organisasjon. Ifølge Edwin Flippo er 8216training handlingen om å øke ferdighetene til en ansatt for å gjøre en bestemt jobb8217. Trenger trening: Hver organisasjon skal gi opplæring til alle ansatte uansett kvalifikasjoner og ferdigheter. Spesielt trenger treningstrening på grunn av følgende grunner: 1. Miljøendringer: Mekanisering, datastyring og automatisering har resultert i mange endringer som krever at utdannet medarbeidere har nok ferdigheter. Organisasjonen skal trene medarbeiderne for å berike dem med den nyeste teknologien og kunnskapen. 2. Organisatorisk kompleksitet: Med moderne oppfinnelser, teknologisk oppgradering og diversifisering har de fleste organisasjonene blitt svært komplekse. Dette har forverret koordinasjonsproblemene. Så, for å takle kompleksiteten, har trening blitt obligatorisk. 3. Menneskelige relasjoner: Alle ledere må opprettholde meget gode menneskelige relasjoner, og dette har gjort opplæring som en av de grunnleggende forholdene for å håndtere menneskelige problemer. 4. For å matche ansattes spesifikasjoner med stillingsbehov og organisasjonsbehov: En ansatt8217s spesifikasjon kan ikke akkurat passe til kravene til jobben og organisasjonen, uavhengig av tidligere erfaringer og ferdigheter. Det er alltid et gap mellom en ansatt8217s nåværende spesifikasjoner og organisasjon8217s krav. For å fylle dette gapet trening trengs. 5. Endring i arbeidsoppgaven: Trening er også nødvendig når den eksisterende ansatt er proshymoted til høyere nivå eller overført til en annen avdeling. Trening er også nødvendig for å utstyre de gamle med nye teknikker og teknologier. Viktigheten av opplæring: Opplæring av ansatte og mangers er helt avgjørende i dette skiftende miljøet. Det er en viktig aktivitet i HRD som bidrar til å forbedre kompetansen til ansatte. Opplæring gir mange fordeler for de ansatte, for eksempel forbedring i effektivitet og effektivitet, utvikling av selvtillit og assisterer alle i selvledelse. Stabiliteten og fremdriften i organisasjonen er alltid avhengig av opplæringen til de ansatte. Opplæring blir obligatorisk under hvert trinn av utvidelse og diversifisering. Kun trening kan forbedre kvaliteten og redusere spildene til et minimum. Opplæring og utvikling er også svært viktig for å tilpasse seg endring i miljøet. Typer av opplæring: Ulike typer opplæring kan gis til de ansatte som induksjonstrening, oppfriskningstrening, på opplæring, opplæring og opplæring for kampanjer. Noen av de vanlige treningsprogrammene er listet opp nedenfor: 1. Induksjonstrening: Også kjent som orienteringstrening gitt for de nye rekrutter for å gjøre dem kjent med det interne miljøet i en organisasjon. Det hjelper medarbeiderne til å forstå prosedyrene, oppførselen, retningslinjer som eksisterer i den organisasjonen. 2. Opplæringsopplæring: Denne opplæringen gir en oversikt over jobben og erfarne trenere demonstrerer hele jobben. Tilleggstrening tilbys til ansatte etter å ha vurdert prestasjonen dersom det er nødvendig. 3. Vestibuleopplæring: Det er opplæringen på det faktiske arbeidet som skal utføres av en ansatt, men gjennomført vekk fra arbeidsplassen. 4. Opplæringstrening: Denne typen trening tilbys for å innlemme den nyeste utviklingen i et bestemt felt. Denne opplæringen er oppfordret til å oppgradere kompetansen til de ansatte. Denne opplæringen kan også brukes til å fremme en ansatt.

Comments

Popular posts from this blog

Genève Forex Event Desember

Kjære bankfolk, finansfagfolk og investorer, Geneva Forex Event er den ledende kosmopolitiske plattformen for finans, mote luksus i Genève, Sveits. Genève Forex Event gjør at Fashion Luxury-merkene kan være en del av en av de ledende bransjeventene som har formet moteagenda i Genève de siste 6 årene. Geneva Forex Event arbeider omhyggelig med partnere for å integrere dem i den månedlige hendelsen, på en måte som forbedrer varemerkets bilde. Geneva Forex Event innebærer forskjellige perspektiver: ekspansive forbindelser, V. I.P. klientbehandling, klientbevissthet, generering av medieinteresser (via utskrift, online, sosiale medier, bloggere), utstillingsvinduer og design, merkevarebygging, bruk av hendelsesinnhold, TV, media relasjoner. Gucci Fashion Show Laget av Agent Provocateur 16. mars 2017 februar Event. Live Gallery Video of Geneva Forex Event - februar 2017 En annen fremragende Geneva Forex Event. Genevaforexevent Countable Data Brief Genevaforexevent er sporet av oss siden dese...

Forskjellen Mellom Restricted Lager Og Alternativer Stipend

Hva er forskjellen begrenset lager og begrenset lager enheter (RSUer) er forskjellige ting. kvoter som er brukt i en rekke forskjellige styringsinstrumenter, utgjør vanligvis en måling av kontraktsrettigheter til en aksjeselskap. Målet er ofte 1: 1, noe som betyr at hver enhet byttes ut for en andel av aksjen på kvoteringskvoten til enhetene. I tilfelle av RSUer er mengden enheter som er opptjent av arbeidstakeren vesker likt de vanlige bestemmelsene i begrenset lager. Ansatte tjener enheter under avtalens opptjeningsforhold, og har kontraktsrett til å bytte enhetene for aksjer eller kontanter eller en kombinasjon av de to, avhengig av vilkårene i avtalen. Begrenset aksje er derimot et tilskudd av aksjer som har visse opptjeningsforhold, vanligvis knyttet til tidspassering og fortsatt ansettelse. Innehaveren har lovlig tittel på aksjen, som er underlagt selskapets kontraktsrett til tilbakekjøp dersom opptjeningsforholdene ikke er oppfylt (dvs. arbeidsgiver er opphørt eller forlater sel...

Eldste Binære Options Megler

Forsikrede og ærlige binære valgmeglere Brokers Trusted Binære Options Brokers Uten å gjøre noen undersøkelser når du ønsker å plassere og handle binære alternativer på nettet, så er du virkelig til nåde for noen av de dårlig kjøre og opererte handelsstedene, med dette i tankene gjør du det sikker på at du ser deg rundt vår nettside for hvert enkelt oppført nettsted har krysset alle de riktige boksene med hensyn til hva de har å tilby sine kunder og som sådan er oppført som pålitelige Binary Options Brokers. Aldri bli svekket til å bli med på et Binary Options-handelssted du kommer over på nettet, for det er mange nettsteder som bare tilbyr store tilmeldingsbonuser, men mislykkes i alle andre deler av operasjonen, og det er derfor ubøyelig å få en stor bonus, men da finner at du bare har et begrenset antall binære alternativer som kan handles. Du kommer aldri til å finne at du er begrenset når det gjelder typen av binære alternativer som du kan handle på noen av pålitelige og listede n...